Általános szerződési feltételek

Felhívom szíves figyelmét, hogy 2022.Szeptember 1.-től nem áll módomban cégeket, vállalkozókat és vállalkozásokat kiszolgálni, a hatályos jogszabályok és adózási törvények miatt. Magánszemély vásárlása esetén zavartalan a kiszolgálás továbbra is! Megértését köszönöm!  

Bevezetés
A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2016.01.02. napjától határozatlan ideig hatályos.
Farkas Zoltán E:V:. által üzemeltettet www.bolhapiac.ewebshop.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A Bolhapiac által forgalmazott termék(ek) megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződés Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

Kereskedő cégadatai

A Kereskedő neve: Farkas Zoltán Egyéni Vállalkozó – Kisadózó
székhelye: 2310 Szigetszentmiklós Üdülő sor 176.
A Kereskedő adószáma: 67792487-1-33
A Kereskedő bankszámla száma: Magnet Bank 16200144-18512654-00000000
Alaptevékenység:
079904 (Üzleten kívüli kiskereskedelem)
479102 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
Tárhely szolgáltató: Icon Media Kft.
info@webdigital.hu
www.webdigital.hu

Szerződés nyelve: Magyar
A továbbiakban: Farkas Zoltán E.V.
A Kereskedő ügyfélszolgálatának elérhetősége, Internetes honlapja: www.bolhapiac.ewebshop.hu
A Kereskedő ügyfélszolgálati irodájának címe és levelezési címe: 2310 Szigetszentmiklós Üdülő sor 176
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefon: 06 30 2911915
E-mail: szerviz_kukac_ewebshop_pont_hu


Az ügyfélszolgálat munkanapokon munkaidőben Hétfőtől – Péntekig 09.00-17.00 – óráig
A Kereskedő internetes honlapjának címe: www.bolhapiac.ewebshop.hu


A SZOLGÁLTATÓ/ELADÓ/ÉRTÉKESÍTŐ: Farkas Zoltán E.V.
A VÁSÁRLÓ/VEVő: Aki a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatását igénybe veszi, azaz a Szolgáltató internetes felületén (www.bolhapiac.ewebshop.hu) regisztráltatja magát és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol, illetve a Szolgáltató internetes felületét használja.

2.ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK


1.1. Az Bolhapiac webáruházában található termékeket az áruházban feltüntetett lehetőségek szerint telefonon vagy Interneten keresztül vásárolhatja meg.

1.2. A Bolhapiac webáruházában történő vásárlás feltétele a vásárló érvényes regisztrációja. A regisztrációval a vásárló egyidejûleg elismeri azt is, hogy a jelen ÁSZF-t ismeri, azt elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.

1.3. A Felek között írásban, elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. A szerződés dokumentumai a vásárló vételi ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazolása.(„Elküldve”)

1.4. A vásárló tudomásul veszi, hogy a webáruházunkban végrehajtott megrendelés következményeként közötte és az értékesítő között, a megrendelt termékre adás-vételi illetve szállítási szerződés jön létre.

1.5. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény- a továbbiakban Ektv. – 5. § (2) bekezdése alapján tájékoztatjuk a vásárlót, hogy a szerződést az értékesítő (szolgáltató) nem iktatja, a szerződés utóbb nem hozzáférhető.

1.6. Az értékesítő webáruházában történő érvényes regisztráció, valamint véglegesített megrendelés (vételi ajánlat) és annak az értékesítő részéről történt visszaigazolása által jön létre az érvényes szerződés. Mindezekre figyelemmel az érvényes regisztrációt követő megrendelés véglegesítése olyan nyilatkozat, amely fizetési kötelezettséget von maga után, melyet a MEGRENDELÉS gomb funkció aktivál.

1.7 Tájékoztatjuk, hogy az át nem vett megrendeléssel a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk.

A jogi következmények elkerülése érdekében, kizárólag akkor adjon le rendelést ha a csomagot kézhezvételekor annak ellenértékét futárnak/postásnak rendezni tudja! 
Amennyiben bármi probléma léphet fel rendelése átvételével kapcsolatban, még feldolgozás előtt jelezze elérhetőségeink bármelyikén!

2. Regisztrácíó

A Fő oldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet. A regisztráció további lépéseként kötelezően szükséges megadni : e-mail cím; jelszó, vezetéknév; Kézbesítés esetén postázási adatok körében: vezetéknév; keresztnév; (cégnév), irányítószám, településnév, pontos cím (utca, házszám); telefonszám. ; számlázási név (cégnév), telefonszám; Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemû felelősség nem terheli. A szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az ügyfél a jelszava az illetéktelenek számára bármely nem a szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemû felelősség nem terheli.

Szolgáltató az adatokat bizalmasan kezeli. Az adatkezelésről bővebben ITT tájékozódhat

3. Megrendelés a webáruházon keresztül.

Webáruház a www.bolhapiac.ewebshop.hu címen érhető el.
Az itt található információk tájékoztató jellegûek. A webáruházban történő vásárláshoz előzetes regisztráció is lehetséges .

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A termék kiválasztása.

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Cikkszám és gyári szám ismeretében is lehet keresni A vételár mindig a kiválasztott termék alatt, feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. Amennyiben a terméknél nem található ár, abban az estben lehetősége van „Árajánlat” kérésre. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A termékeknél feltûntetett legalacsonyabb szállítási díj változhat a szállítási mód kiválasztása során. A vásárló a kiválasztott alkatrészre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, paramétereit . A beazonosításban képek és illusztrációk nagyitásával megtudja tekinteni az alkatrészt. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.(0630-29-11-915) Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt alkatrészt a „Kosárba” vagy „Megrendelem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Rendelés elküldése.

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerûen kattintson a „Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét,  banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 Adatbeviteli hibák javításának lehetősége.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszûnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség a rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (szerviz_kukac_ewebshop_pont_hu).

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

A rendelések feldolgozása

Az értékesítő a rendelést legkésőbb 72 órán belül visszaigazolja. A visszaigazolással jön létre a szerződés. A visszaigazolás 72 órán túli elmaradása esetén a vásárló vételi ajánlati kötöttsége automatikusan megszûnik.
A raktáron nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegûek, az aktuális beszerzési lehetőségektől is függenek. Az vásárló nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

Az érétkesítő az árváltoztatás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. A termékek paraméterinek eltérése esetén a gyártó hivatalos oldalán közzétett paraméterek érvényesek. Az árlistát és a készlet jelzését naponta frissíti, de annak mindenkori tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal. A feltüntetett adatokat tekintsék tájékoztató jellegûnek!

Rendelés csomag átvétele.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL, stb. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a 06 30 2911915  telefonszámon.


A csomag átvétele előtt először kérjük ellenőrizze, hogy a csomag sértetlen!                                                                                                                                                                                                             

Átvételkor a Megrendelő kötelessége a csomagban szereplő tételek ellenőrzése a csömagküldő cég munkatársának jelenlétében, a csomag átvételét követően utólagos reklamációt hiányzó vagy sérült tételre hivatkozva nem fogadunk el!
Amennyiben a csomag sérült, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a csomagküldő cégtől! A jegyzőkönyvre rá kell íni, hogy a csomag, doboz sérülten érkezett.
A csomagot Ön nem köteles átvenni.

A vásárló kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a vásárló csak az eladó előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a vásárló nem tudja megfizetni, vagy az áru az eladónak fel nem róható okból nem adható át, a vásárló köteles az értékesítőne megfizetni a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos felmerülő költségeket.

Ha a vásárló utánvételes kiszállítást kér, készpénzzel egyenlíti ki a vételárat, akkor a vásárló a termék vételárát és a szállítási költséget az értékesítőnek vagy értékesítő megbízottjának számla ellenében fizeti meg a termék átvételekor.                                                                                                                                                                                                                                                                                    A házhoz szállítás díja: Az aktuális futárszolgálati díjak.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak NETTO  árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák, mivel cégünk KISADÓZÓ ezért ALANYA ADÓMENTES, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

.Fizetési feltételek lehetőségek.

Személyesen történő készpénzes fizetés.
Utánvét, házhoz szállítással kért megrendelés esetén
Átutalási megállapodás alapján halasztott fizetésû átutalással történő fizetés

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az elállási jog gyakorlása.
Az európai Parlament és a Tanács 2011/83/Eu számú irányelvének továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormány Rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó
a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti
a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult fogyasztó 1év elteltéig gyakorolni az elállás jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen
fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozástól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást azaz olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körében jár el.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet: 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;-

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerû használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy ( kézbesítő, futár, posta) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemû sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Néhány fogyasztó az árunak a jellege, tulajdonságai és mûködése megállapításához szükséges időtartamnál hosszabb használatát követően gyakorolja elállási jogát. Ebben az esetben a fogyasztó nem veszítheti el elállási jogát, azonban felelősséggel tartozik az áru esetleges értékcsökkenéséért. A fogyasztónak az árut annak jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapítása céljából ugyanúgy kell kezelnie és megvizsgálnia, ahogyan azt az üzletben engedélyeznék a számára. Például a fogyasztó csak felpróbálhatja az adott ruhadarabot, de nem hordhatja azt. Következésképpen a fogyasztónak az elállási időszak során kellő gondossággal kell kezelnie és megvizsgálnia az árut. Elállás esetén a terhelő kötelezettségek nem tarthatják vissza a fogyasztót attól, hogy elállási jogát gyakorolja.

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Elállási jog nem gyakorolható amennyiben a termék beépítésre került vagy a csomagoláson vagy a terméken szennyeződés található és nincs újra eladható állapotban.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerû használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama egy év. A garancia kizárólag gyártási és anyaghibákra visszavezethető meghibásodásokra terjed ki.

Az www.bolhapiac.ewebshop.hu Továbbiakban Bolhapiac – a szavatossági, jótállási igényt a gyártó, illetve annak képviselője felé továbbítja.

A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:

Amennyiben bármelyik kizáró ok fennáll a jótállási igény automatikusan elutasításra kerül .

Nincs meg a termék.
Nem az Bolhapiac. által eladott termék.
Nincs meg a vásárlást igazoló névre és címre szóló számla vagy annak másolata.
A vevő nem tudja hitelt érdemlően igazolni, hogy az előírásoknak megfelelően szerelték be az alkatrészt.
Nincs számla és hivatalos szerelői szakvélemény a szakszerû szerelésről.
A jótállási igény a jótállási időn túl érkezett be.
Az alkatrészt nem a gyárilag előírt körülmények között, és nem az előírt mûködési feltételeknek megfelelően mûködtették.
Az alkatrészt nem a megfelelő gépjármûbe építették be.
Bármilyen változtatást hajtottak végre az alkatrészen.
A meghibásodás természetes elhasználódás miatt keletkezett.
Az alkatrész meghibásodását baleset, bûncselekmény, szándékos rongálás vagy külső környezeti behatás, vis major okozta.
A meghibásodás, természetes elhasználódás, kopás, miatt keletkezett károkért felelőséget nem vállalunk.
A termék azonosító címkéin történő bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás illetve annak hiánya vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. .

Garanciális ügyintézés :kérjük az szerviz_kukac_ewebshop_pont_hu emailre, vagy a +36 30 2911915 mobilszámon jelezze a problémát. Termékektől függően tájékoztatjuk a garanciális ügymenet megindításához szükséges dokumentumokról amiket a meghibásodott alkatrésszel együtt kell az értékesítőnek visszajuttatni , vásárlási számla, az alkatrész szakszerû beszereléséről számla, garanciális jegyzőkönyv kitöltése stb.


Okozati kárigény. Okozati kárigény merül fel, abban az esetben a jármû megbontása előtt 72 órával értesíteni kell az értékesítőt, hogy a megbontásnál a cég vagy gyártó képviselője részt vehessen, és az eseményt dokumentálhassa. Ellenkező esetben az okozati kárigény nem érvényesíthető.

Az értékesítő fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági feltételek, vásárlónak küldött előzetes értesítés nélküli, jogszabályoknak megfelelő módosítására vagy kiegészítésére.


Az értékesítő fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági feltételek, vásárlónak küldött előzetes értesítés nélküli, jogszabályoknak megfelelő módosítására vagy kiegészítésére.

Panaszügyintézés:
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, is közölheti.

Panaszkezelés módja.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:

írásos panasz bejelentés emailben az szerviz_kukac_ewebshop.hu címre.

Amennyiben a értékesítő és az vásárló között esetleges fennálló fogyasztói jogvita alakulna ki, és tárgyalások során nem rendeződnek, akkor az alábbi módok, lehetősegek állnak nyitva a vásárló előtt. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.




A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
Internetes elérhetőség: www.nfh.hu
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677

Amennyiben a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasztételt tenni a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Békés rendezéssel kapocsolatban keresse a szolgáltató szerinti illetékes szakmai kamara mellet mûködő békéltető testületet.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: +36 1 488 21 86 
Telefon: +36 1 488 21 3

A jogszabályokról ITT olvashat.